2010/06/30

Post na rozpoczęcie wakacji :D

Dziś zaczęły się dla mnie wakacje, teraz będę miała więcej czasu na blogowanie :)
outfit skomponowany w całości z łupów wyprzedażowych, wokól tych butów chodziłam od ponad miesiąca, w końcu są moje, miłość od pierwszego wejrzenia  ;) myślałam, że w takiej pastelowej kolorystyce będę się czuła mdło i nijako, ale jest zupełnie na odwrót :)


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

kolczyki/earrings - H&M
spodnie/ harem pants- Stradivarius
top- Stradivarius
torebka/bag- Stradivarius
buty/shoes-Bershka

11 komentarzy:

ABC pisze...

Ładnie - świetne masz fotki :)
Zapraszam do mnie
http://abcabcabc82.blogspot.com

Monika pisze...

ładny zestaw, te spodnie są świetne!

http://matkapolkawuk.blogspot.com/

marionachic pisze...

FAJNY LUZIK:)PODOBAJĄ MI SIĘ SPODNIE I BUTKI:)POZDRAWIAM

Heaven pisze...

Ślicznie wyglądasz w tym zestawie ;).

Patrycja G. pisze...

Madziu po ile te butki są w sklepie bo na allegro chodzą po 230zł i zastawnaiam się czy cena all, jest dużo droższa?:)

Magda pisze...

na wyprzedaży kosztują 159zl, wcześniej 219zł :)

unfashion_girl pisze...

buty warte były tego miesiąca :) świetne <3 ale i tak najbardziej podobają mi się spodnie :)

Anonimowy pisze...

Bosko :D

kulululu pisze...

świetnie wyglądają te buty i spodnie razem

Anonimowy pisze...

super zestaw, badzo w moim guscie, a torebke sprzatnal mi ktos sprzed nosa:/ a jest extra

AgataP pisze...

kazdy element stroju boski! w torbie sie zakochałam! pozdrawiam ;)

http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/