2010/07/08

la vie en rose

W oczekiwaniu na kolejną sesję foto ;) która już niedługo, chcę się Wam pochwalić nowym naszyjnikiem, podpatrzonym u jednej z polskich bloggerek, musiałam go mieć :)
miałam już nic nie kupować do końca lipca,a dzisiejszy wypad do miasta zaowocował sukienką i krótkim, szerokim t-shirtem...  Namówił mnie na nie mój chłopak więc ja mam czyste sumienie :D
Teraz idę się opalać, odwiedzającym życzę miłego dnia :)
( spodenki trochę śmiesznie się do zdjęcia ułożyły,wiem,ale zauważyłam to dopiero po zgraniu zdjęć na kompa ;P )


Uploaded with ImageShack.us
wisiorek/necklace:  Cameieau
szorty / shorts- Cubus
top- Mango

11 komentarzy:

karolinka_997 pisze...

Przejrzałam Twojego bloga - świetny, dodaję do obserwowanych. Najbardziej zazdroszczę koturn z Bershki i niebieskich szpilek z Reserved;( Naszyjnik przepiękny...

Anonimowy pisze...

śliczny ten wisior :)
gabi

Jasmin pisze...

koronkowe szorty były po 39.90 ;) no własnie bardzo są wygodne, pozdrawiam

MARIA.BROS pisze...

Naszyjnik super. A ja dzisiaj dołączyłam do grona bloggerek posiadających te zamszowe koturny z Bershki. Tyle, że ja zdecydowałam się na czarne ;)


xoxo
http://mariabros.blogspot.com

Emma pisze...

Śliczny jest ten wisior, wcale się nie dziwię, że się nim zachwyciłaś. Ja też!

Sara pisze...

Bardzo ładny i wisiorek i szorty :)

Cammy pisze...

Szorty świetne! na te upalne dni:)
wisiorek bardzo slodziutki:)

zapraszam do mnie nowy post!
http://glamour-lamka.blogspot.com/

dear pisze...

naszyjnik i spodenki super : )

paulinal pisze...

Wisiorek jest przecudny ;)

Paolina. pisze...

lovely:)

wantataste pisze...

o, to chyba nawet u mnie został ten wisior podpatrzony ;)
ciesze się, że się spodobał, też bardzo go lubię.

czekam na zdjęcia z sesji :)