2011/06/20

Pink blazer

Różowa marynarka.
Kiedy zobaczyłam ją w Zarze, chorowałam na nią tydzień.
Jednak cena Zarowej nie była zachęcająca, ale od czego jest internet i tańsze zamienniki :D  Tak ją lubię,że mam w planach drugą taka zieloną...
Pierwsze buty kupione na letnich wyprzedażach, urzekły mnie tym, że wyglądają jak buty do tańca i są złote. A ja zawsze chciałam mieć złote buty ;)

Nie wiedziałam, że czasem tak bardzo nasze samopoczucie zależy, od tego jak wyglądamy, dopóki nie obcięłam włosów, nie czuję się sobą i bardzo żałuję, że je skróciłam :(
Wiem, że odrosną ( za 2 lata :p)  ale następnym razem zastanowię się 15 razy!
To tak w ramach ostrzeżenia Was :)














blazer- allegro
shorts- NY
shoes - H&M %
shirt - C&A

37 komentarzy:

made-vogue pisze...

bardzo ładna marynarka ! :)

Candice pisze...

Swietny blezer :)

Dominicris pisze...

Super look ;)
zapraszam do mnie : www.polishstylish.blogspot.com

SpotlightBlog pisze...

a mnie podobają się spodenki

oh-yellow-bird pisze...

Ładna marynarka! Nie przejmuj, w takich włoskach też Ci jest ładnie! :)

BeAtta pisze...

Cudownie te kolorki pasują do Ciebie !! :)

Anula pisze...

Genialna marynarka!! Super wyglądasz!! Oj tak już nie mogę się doczekać weekendu, ale pogoda zapowiada się mało optymistyczna!!

world on high heels pisze...

świetna marynarka :) podoba mi się.

Kasiulcowa pisze...

Marynarka cudowna! Też rozważam skrócenie włosów, ale strasznie się boję. Mnie co prawda bardzo szybko rosną i strasznie chciałabym jakąs zmianę, ale nie wiem czy się odważę ;p

amarantowe fanaberie. pisze...

marynarka jest naprawdę fajna, ale ja jednak postawnowiłam zbierać na tą z zary ;)

Mia Look pisze...

idealny kolor paznokci do marynarki ! :)
Pozdrawiam
www.mialook.pl

marionachic pisze...

też mam tą marynareczkę:)

Anonimowy pisze...


oh.. so nice post.)
Love your blog.))

I now spend a survey of bloggers with such questions.
1. Why did you create a blog?
2. For whom you taking him? Want to be popular?
3. How long will it keep going?

ZZ Tomczuk pisze...

jest dobrze ;)

Martyna pisze...

świetna ta marynarka ! Też się na nią czaję :) ♥ zapraszam do mnie:

martistyle.blogspot.com

karxlina pisze...

Świetny kolor!

Sannas Land of Illusion pisze...

Hej Kochana :) Mamy Nikona D5000 i obiektyw 18-105 f/3.5-5.6 g, ale przymierzamy się do kupna jakiej stałki - 50 :)
Nikon naprawdę prosty i przyjemny :)

Catherine pisze...

Bardzo ładnie Ci w tych włosach, niech nie narzeka :) A marynarka mi się podoba się, chyba Ci to mówiłam kiedyś po zajęciach.
Lubię takie buty, bo przypominają mi moje z dzieciństwa. Dostałam kiedyś od mojej chrzestnej takie srebrne buciki na obcasie, w których czułam się jak księżniczka ;)

Gabriela Poletti pisze...

Thanks for the commet baby!
I love your blog!
Kisses!

agatazamorska pisze...

zazdroszcze marynarki !

Unknown pisze...

ładna marynarka;)

Magda pisze...

Tez mialam oko na te rozowe marynarki, ale w moim rozmiarze nie wygladaloby sie za ciekawie w rozu XL niestety :( Buty tez mi sie podobaja.

DaisyLine pisze...

piękna soczysta marynarka a całość baaaaaaaardzo ładna, do twarzy Ci w różu :)))) buziak! :*

EevvaStyle pisze...

super marynarka!
Zdjęcia robię Nikonem D7000 z obiektywem stałoogniskowym Nikkor

Beckerman Girls pisze...

That blazer's the BESSSSSSST color babe! Sooo vibrant and gorgeous!
kisses
xoThe Beckerman Girls

www.BeckermanBitePlate.com

Marta pisze...

dziękuję za odwiedziny nie martw się włoski odrosną;)

Aida pisze...

thanks honey!! Lovely blazer <3

Valerie pisze...

I love your blazer!! So bright and pretty! Thanks for visiting my blog. Following you. xx

forshoeswefall.blogspot.com

Anonimowy pisze...

marynarka cudowna! Mam bardzo podobną ze Stradivariusa ;)

Carla pisze...

A ja bym chciała tą marynarkę *.*

Anonimowy pisze...

Świetnie wyglądasz <3

Czy mogłabyś podać link do aukcji/sprzedawcy?

Pozdrawiam,
Magda

Anonimowy pisze...

Ale ze mnie sierota - proszę o link a nie napisałam do czego ;) Oczywiście, że do tej pięknej marynarki ;)

Jeszcze raz pozdrawiam,
Magda

Just Her Fashion pisze...

Cudna marynarka !

Magda pisze...

dziękuję Wam wszystkim :*
ten sprzedawca zakończył już sprzedaż, ale inny sprzedaje identyczne :)

http://allegro.pl/boyfrend-style-dresowa-damska-marynarka-zakiet-s-i1650977410.html

Unknown pisze...

świetny żakiet i szorty!! bardzo ładnie wyglądasz:)

fashioneria pisze...

Co Ty??? Właśnie ślicznie Ci w tej fryzurce!!! Jestem zauroczona!!

palcia pisze...

Marynarka super, też choruję na ten kolor, ale oczywiście te z zary odpadają z wiadomych względów ;) Muszę się rozejrzeć za jakimś zamiennikiem, podobnie jak Ty

Pzdr :D