2011/07/24

Red leather jakcet

Czerwona ramoneska była jednym z moich must have od kiedy zobaczyłam ją tutaj. Udało mi się chyba nawet kupić tą samą. Przy okazji odkryłam,że kolor soczystej czerwieni jest jednym z "ciężkofotografowalnych" :)
Mam mało czerwonych rzeczy w szafie,ale tak dobrze się w tym kolorze czuję, że czuję, że na czerwonej kurteczce się nie skończy :)

























red leather jacket -Zara
jeans- Vero Moda outlet
shoes- NY %
ring- C&A
shirt- NY%
bag - Vero Moda outlet




59 komentarzy:

Jot. pisze...

podoba mi się.

Elfena pisze...

tez mam czerwona kurteczke i bardzo sobie chwale!

marionachic pisze...

kapitalna kurtka,wyglądasz cudownie:)

Art Anna pisze...

Super zestawienie, a biżuteria po prostu mega;)

Joan pisze...

buciki i dodatki masz świetne!
obserwuję:)
zapraszam równiez do mnie

Marta pisze...

większy powiadasz^^ dziękuję za radę i pozdrawiam serdecznie

blackberry ♥ pisze...

bardzo fajne spodnie, przyjemny set :)

AVE-MARIA pisze...

Thank you sweety for your nice comment on my blog
I like your blog, if you want we can follow each other
wishing you a nice evening

http://ave-maria-ave-maria.blogspot.com/

Flashes of Style pisze...

The pop of red is brilliant! Love it <3

xoxo,

Bonnie

http://flashesofstyle.blogspot.com

Szafa Mo pisze...

Dzięki za odwiedziny i komentarz u mnie :)


Masz rację - czerwony ciężko się fotografuje, niełatwo oddać tą prawdziwą czerwień, czasem wychodzi za różowo, czasem za blado...

Pozdrawiam
Mo Dawidowicz

BbetiStyle pisze...

pięknie wyglądasz!!!

Ballerina'sBun pisze...

i love these faded jeans <3 looks gorgeos :)
lovely greetings from Nadine from ballerinasbun.blogspot.com

Wix pisze...

kurteczka pierwsza klasa:)

Mary ♥ Mur pisze...


Oh, you ve got such a beautifull blog.))
Love your post.)

Can you help me?
I am doing a poll and I need answer only one question.

"What are your favorite clothing firms?"

vogueempire pisze...

Jestem jak najbardziej na tak ;)

Miśka pisze...

Ekstra buty i zjawiskowa biżuteria :)

Kejtt pisze...

Świetne buty!

Miksu pisze...

Cool jacket!! and your shoes are adorable :)

xx
absofuckinglutely

MESMERIZE pisze...

świetny zestaw! kurtka i spodnie super:)

Kathy pisze...

Świetna kurtka i buty! Bosko wygladasz!

katarzyna93 pisze...

Świetny zestaw ;DD

Nenka pisze...

wyglądasz super! obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://nenka-my-wardrobe.blogspot.com/

my little red carpet pisze...

kurtka jest obłędna !!!

EwelinAneta pisze...

Pytałaś kochana o ten dobrze kryjący lakier,więc jest to wibo nr 157.Wygląda efektownie,lecz kryje dopiero po nałożeniu 3 warstw.


Świetne zestawy,bardzo miło Cię poznać.Pozdrawiamy
anet & ef

yumiKo pisze...

Hi!Thanks for stopping by! ;) I'm following you! And you? :)
kiss,yumiKo

yumikontheworld.blogspot.com

Mikrofalla pisze...

Całkiem fajnie prezentuje się ta ramoneska :)
I w ogóle świetny outfit!

Eva Silviana pisze...

Wow! You look so gorgeous on that red jacket♥ I love your blog!

Mind to check mine?
crunchy cheese me

hannnah pisze...

śliczne buty i pierścionek:) bardzo fajny outfit:) ja też interesuje się modą;) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji;*

futuristka pisze...

oo mam ten sam pierścionek tylko z six, ciekawe;) świetna skóra, wygląda bajecznie!

Kiki's Book of Dreams pisze...

Thanks for the lovely comment over my blog! your outfit is really cute and the pics are 2! Following you now, follow back?:
http://www.kikisbookofdreams.blogspot.com/
xoxo Kiki

Kasia15 pisze...

śliczne buty :)

Dilan Dilir pisze...

lovely outfit!

Catherine pisze...

Superowo! Piękna czerwień! Też chcę taki pierścioneeekkk!!! :]

The PvdH Journal pisze...

I really like the bracelets. gorgeous

PvdH -designer and illustrator

www.ThePvdHJournal.com

Katia pisze...

kurteczka fantastyczna!

a. pisze...

cuuudownie wyglądasz!ta czerwona kurteczka jest świetna!
oczywiście obserwuję i zapraszam do obserwowania u mnie :)

http://feminiteangoo.blogspot.com/

Natalie Ryker pisze...

the red jacket is darling!!


www.therougelipstickdiaries.blogspot.com

Maria pisze...

You look stunning in such a fetching red jacket! I love your blog, you are very talented! The header is awesome too, how did you do that? :)
your newest follower, xx Maria
ps.: would you follow me? www.avenuemaria.blogspot.com

MyDailyGlamour pisze...

I'm really into red leather jackets right now and i think yours is amazing !

I'm now following you ! hope you can visit my blog and follow me too !

Kisses
www.mydailyglamour.com

Fashion Addict pisze...

I really love that leather jacket - Zara makes wonderful things!! And these photos of you are great. :)

Agata pisze...

cudowny pierścionek !!!!

Jeans Please! pisze...

Kocham czerwone ramoneski <3

tonchocolat pisze...

ja zwróciłam uwagę na dodatki (<3) chociaż główna bohaterka posta, ramoneska, też mi się bardzo podoba.

Fabrizia pisze...

Hi!!I like your blog so much, and you look really great!
Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

http://cosamimetto.blogspot.com/

jamie pisze...

you are so pretty! i loveee your jacket :)

Filh pisze...

Thanks for commenting my blog :)
I'll be proud to follow you,you look very stylish in this photoshoot!! :)

Would you follow me? :)
Let me know.Kisses from Italy :)

justaflea.blogspot.com

Czmiel pisze...

Świetny zestaw, kurtka jest piękna! Ale ja najbardziej zakochałam się w pierścionku...!
Pozdrawiam, zapraszam ;-)
Czmiel

Room 65 pisze...

Genialna kurteczka. Sama zastanawiam się nad jej zakupem. Świetnie wyglądasz! Pozdrawiam :)

Just Her Fashion pisze...

Świetna kurteczka ! <3

BB pisze...

Super kurteczka!

Oh my Dior! pisze...

your jacket looks amazing!!

http://www.ohmydior.org/

Aqeelah pisze...

so nice! i love the colours!
following you now, follow me back!

http://www.fashionbreed.org

Velly pisze...

I love your style!!!
If you want we can follow each other! :)
www.mydiamondshoes.blogspot.com

Filh pisze...

Pretty:)


NEW POST!COME VISIT
justaflea.blogspot.com

Dana Paramita pisze...

you are amazing! perfect outfits ;)
follow each other sweety? :)

Thuy pisze...

GREAT OUTFIT :)

palcia pisze...

Genialna ramoneska i muszę przyznać, że czerwony Ci pasuje :) Pozdrawiam!

JUDY pisze...

Zdecydowanie boska jest ta kurtka, też mam jedną czerwoną i jest po prostu nieśmiertelna.

JUDY pisze...

Co do kolorów ciężkofotografowalnych, to moim zdaniem fiolet jest na czele;) Czerwień tuż za nim.