2011/07/22

Summer work attire


Czasem w życiu jest tak,że musimy iść na  kompromis, trzeba wybrać między tym co chcemy a co musimy.
Często tak jest również w przypadku stroju do pracy. 
Na przykład ja najlepiej czuję się w oversizowych shirtach i dziurawych jeansach, ewentualnie w imprezowej  sukience mini :) Na zakupach mój wzrok przykuwają panterka, rurki w kwiaty...szalone kolorowe szpilki, potem jednak przypominam sobie, że muszę też mieć co założyć do pracy, tym sposobem kupiłam ta grzeczną bluzeczkę w kropki za 9,90 :)










shirt- NY%
pants- Zara %
shoes- Zara
bag- Stradivarius %
necklace - gift 

25 komentarzy:

Art Anna pisze...

Grzeczna bluzeczka jest śliczna;) hehe cała stylizacja mi się podoba;) Zapraszam do mnie i na mój nowy profil na Facebooku:

http://www.facebook.com/pages/Art-Gallery-Ana/223003574407994

Darioszka pisze...

Te spodnie z tymi butami to absolutny strzał w dziesiątkę. Idealnie pasują!

darioszka.blogspot.com

my little red carpet pisze...

te spodnie chyba zawsze będą robić na mnie wielkie wrażenie :)

artysta kombinator pisze...

świetnie ubrana jesteś! :D
chciałabym mieć figurę do takich spodni :))

dodaję do obserwowanych! :)

Klaudia pisze...

Śledzę twój blog od jakiegoś czasu :) Jest świetny. Teraz założyłam swój dotyczący mody. Sporo outfitów. Zapraszam :

http://www.old-school-hollywood.blogspot.com/

dodaję do obserwowanych :)

Miksu pisze...

You look fantastic :)

Nenka pisze...

cały zestaw świetny :)

Just Her Fashion pisze...

Świetny, kobiecy look!

katarzyna93 pisze...

Świetna bluzka ;)
Ogólnie całość bardzo dobrze się prezentuje ;DD
Zapraszam do mnie:
katarzyna93.blogspot.com

utkaaa pisze...

cudowne buciki :)

Cammy pisze...

Bardzo fajne są te buty, szczegolnie z tymi spodniami <3

The Internet Garbage pisze...

Perfect for summer on the job, appropriate but not stuffy by any means. Very light and summer ready!
The Internet Garbage

Miki's scrapbook pisze...

Oh, too bad I can't understand a single word! :/ But it's SO cool that you're studying philology! ;) And thanks a lot for ddropping by!

Have a colorful day! ;D

Miki.

Anonimowy pisze...

ładnie Ci w bieli, fajnie kontrastuje z karnacją :)

Ballerina'sBun pisze...

hey thank you for your cute comment on my blog <3 i love your photographs <3 hope you have a wonderful weekend and i will follow you <3
nice greetings from germany,berlin
Nadine from ballerinasbun.blogspot.com

Kristy pisze...

nice outfit! stop by at my blog again! Greetz Follower ;)

caise pisze...

ślicznie wyglądasz:)
a te buty są cudne!:)

Nikol pisze...

you look lovely...I like combination dotted t-shirt and brown pants:)

http://nikijeans.blogspot.com/

charlie pisze...

Hej. Prowadzę bloga na którym umieszczam swoje fotografie. Może wpadałabyś i skomentowała najlepsze według Ciebie prace ?
Zapraszam na is-charlie.blogspot.com :))

Miśka pisze...

Ja również witam :) Widzę, że mamy podobne gusta i podoba mi się to, co widzę :) Dodaję do obserwowanych :)

Cherie Currie pisze...

Fajna bluzka :) Generalnie outfit bardzo mi się podoba ;)

MARCELINA pisze...

świetne spodnie! super wyglądasz! :)))

Sanna's Land of Illusion pisze...

Bardzo fajny zestaw. Tez mam podobną koszulkę oraz te spodnie i często właśnie tak chodzę ubrana do pracy :)

Natalia pisze...

Bardzo fajny zestaw !;D

Królewna Kier pisze...

Nawet jeśli strój był kompletowany pod życiowym przymusem, wyszedł ślicznie :)